بدون شرح

1.دیروز یه مریض اومد خواستم براش OPG بنویسم دیدم مهرمو جا گذاشتم.بالاخره با مهر یکی از پزشک ها نوشتم.وقتی برگشت گفت که گفتن با مهر پزشک عمومی قبول نکردن.چرا؟  

 

 

2.مریضه اومده می گه از دیروز تا حالا که دندونمو کشیدی خونریزی می کنه.میگم گاز دندونو فشار دادی؟چیز داغ نخوردی؟میگه کدوم گاز؟؟؟؟گفتم اون که دیروز گذاشتم رو دندونت.مگه نگفتم فشار بده تا نیم ساعت.چیز داغ نخور .سیگار نکش. گفت گازه بو می داداندختم دور. منم سیگار نکشیدم فقط قلیون کشیدم و یه سیخ داغ کردم کذاشتم رو زخمه که خونش بند بیاد.فایده نداشت.من که از اول گفتم این دکتر های زن جون ندارن دندون بکشن. 

ای خدا.... 

 

 

3.تازه طرحمو شروع کرده بودم.تو روستا.پزشک مرکز مرخصی بود.یه پیرمرده با نوه اش اومد.گفت دلم درد میکنه.یه ماهه قلبمو عمل کردم.گفتم خوب باید برید شهر.من کاری نمی تونم کنم براتون.نوه اش گفت مگه تو ماما نیستی؟!!!!گفتم نه.دندن پزشکم.پیرمرده گفت پا شو پاشو بریم پیش ماما.!!!!!!!!!!!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
VpnServ یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.1.vpnserv.biz

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام دکتر وبلاگ قشنگی دارید....منو شناختید یه روزی به من سر زدید و ازم خواستید اینقدر سیاه ننویسم.....
یادتون اومد....
پایان طرحتون رو تبریک میگم...دقیقا من هم سال پیش همین روزا طرحمو تموم کردم....امیدوارم قدمهای بعد ی رو هم با گام های استوار بردارید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد